godmorgon

kul de är när man vaknar tidigt en sådan här lördags morgon, men vad ska man göra när man vaknar 6 och inte kan somna om för att man är för hungrig? de va ju bara att gå upp och fixa till sig 2 mackor, och hur kul är de inte när man håller på och skriver ett inlägg och man råkar trycka på tillbaka knappen på telefonen, lagon kul, speciellt när man känner sig relativt färdig med inlägget också. har sovit fruktansvärt dåligt i natt, inte fått någon ro alls och vaknat av minsta lilla ljud typ. jag vill verkligen försöka sova någon timme till innan mor med karl kommer och häntar mig. men de får jag nog kanske glömma om jag inte somnar så fort jag slutar skriva. känner mig fortfarande hungrig men känner i te direkt för att ställa mig och göra något att äta och mackor vill jag inte ha, dels för att jag o te har något att ha på och sen för att jag inte är sugen på den ända mjuka som vi har kvar, och knäckemacka vill jag inte heller ha. så då får jag va hungrig ett tag till, inte är de lätt att vara jag inte, haha. Ligger nu i soffa och har de ganska skönt men jag hade ju velat haft något att göra, hänner inte för att slänga mig in i fantasi världen i boken, är lite för trött för de känns de som, sen har jag kollat Facebook och instagram flera gånger men de händer ju inget där, alla ligger väl i sina sängar och sover sött,

blev fruktansvärt sugen på att sätta på en disney film men jag orkar inte krongla med datorn och den externa hårddisken. kanske att jag skulle ta och sätta på musil i hörlurarna och gå ut och gå en morgon promenad då piggnar jag nog till lite iaf, men de går de bli om jag inte somnar snart. gud vad jag är smart, haha.

mej me jac ska bäl ta och sluta ocj försöka hitta på något att göra, så hörs och syns vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0