mobilbloggning

hejhå i de blå, just nu ligger jag i sängen och lyssnar på de fantastiska bandet westlife, haha är lite trött nu när jag har stått och momat framför spegeln och dansat för mig själv. höhö. ja jag får såndana ryck ibland, men vad ska man göra om man bara tycker att deras låtar är helt fantastiska, haha har lite svårt att stava när jag lyssnar på musin samtidigt som jag skriver. jaha vad har jag gjort idag då? jo de ska jag tala om, jag har läst min bok sen gick jag och kärleken hem till hans mamma så vi grillade lite med dom, sen gick jag hem och han gick och spelade pingis, han är väl snart hemma skulle jag tro. imorgon åker jag hem till min mor och sover så jag kan ta deras bil på söndagen istället för att jag skulle åka på måndag och göra de, sen ska jag ha bilen ända till den 5 juni, skönt att jag får låna den så jag slipper åka buss om jag ska jobba något, och så kan vi åka in till v-ås och fixa bromsar på tisdag. nej men undra om jag skanske skulle ta och sluta och fortsätta läsa lite så kanske boken tar slut snart (fast jag inte vill, men jag vill veta vad som händer med alla) haha meb aja hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0