kallt

usch vad de är kallt ute nu, önskar mig lite värme, trött som vanligt men de är bara att stiga upp när klockan ringer, m börjar sin utbildning idag så han lånade min bil för att kunna ha gps så han hittar och för att jag har lite mer bensin, har båg inte sett m så nervör som han var i morse så nu sitter jag på byssen en hel timma tidigare, men jag måste förbi vid jobbet en sväng, för jag måste fylla i lite papper som jag inte han med i går kväll, var med i en liten olycka så måste skiva skadeanmälan, men jag mår bra, så var inte orolig mamma eller pappa om du läser de här ;)

även fast jag var sjuk förra veckan så känns de att jag har varit igång hela veckan, med sjukdom som tar på krafterna och både praktik och jobb som tar på krafterna. vi får väl se när jag får vila;) jag jobbar gärna men jag blir väldigt trött på morgonen när jag inte är ledig på samma sätt. ännu tidigare kommer jag väl vakna nu när m kommer börja halv 8 så lär han ju gå upp vid 6 om inte annat. nej nu lär jag sluta är inte så långt kvar innan jag är framme i lilla fagersta. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tjocka naglar har du i millimeter?

2013-12-10 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0