tillökning i familjen. en liten katt

hej hur är de med alla? de har hänt så mycket på den senaste tiden, eller mycket och mycket vet jag inte om jag kan säga men de ha hänt en del iaf. jag och min pojkvän har utökat familjen med en liten katt som snart är 1 år och hur söt som hälst. en busig liten kille som har fått namnet svensson. först tycket jag väl att de lär så konstigt att döpa katten till svensson men nu har man blivit så van så jag kan inte tänka mig något annat namn på han. jag kan inte fatta att en sån liten söt katt kan vara så busig av sig haha. sen har jag fyllt 20 också som jag firade i lördags med några kompisar, slutade med att jag var hemma 12 och mådde väldigt dåligt, fick nog i mig lite för mycket. men jag hade iaf kul och de var väl de som var meningen. 
 
har varit hemma och varit sjuk sen i tisdags men nu börjar jag känna mig bättre så i morgon åker jag till praktiken igen så kan jag återgå till den vanliga vardagen igen, sen ska jag till mamma och hjälpa dom och hämta deras nya bil. yes jag vet jag är nog snällaste dottern i världen hihi. åh vad jag kände för att skiva ett inlägg presis när jag började skiva, men inte nu längre, jaja jag får väl avsluta då bara för att jag inte känner för att skriva mer. 
 
måste ju visa sötnosen också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0