trött och snart åka och jobba

blää vad trött jag blev, sitter och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag kan åka och jobba, mina veckor har inte varit så roliga på senaste tiden dom har typ sett ut såhär, måndag till fredag praktik, lördag och söndag jobb. nu är jag inne på 3 helgen jag jobbar, men oftast så har de bara varit antingen lördagen jag jobbar eller söndagen jag jobbar, men den här helgen är de både lördag och söndag. jag känner mig faktiskt lite slut i kroppen, men jag känner samtidigt att jag behöver jobba så jag får lite pengar iaf i december så man kan överleva januari. 
 
1 månad kvar till julafton, och jag önskar att få jobba den dagen och även den 25, de ger ju bra med pengar och så men jag får väl se hur de blir med de, och snart måste man ju börja tänka på vad man önskar sig i julklapp och vad man ska köpa till alla. om man ska ha några julsaker eller inte mm. önskar att snön också kunde komma, vad är de för mening med att de är kallt om de inte är snö på marken? hoppas den kommer snart så att de kan bli sommar igen. 
 
nej nu måste jag ta och avrunda för jag måste strax åka, fördrev ju lite tid iaf, kanske ska ta och göra de fler gånger haha. nej men hejdå ha de så bra tills jag skriver igen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0