äntligen vår

hur underbart är inge detta? sitta på balkongen och bara njuta och lyssna på musik innan jobbet börjar kl 5. hade kanske önskat att ha balkongen på andra sidan av huset mot solen menmen det duger med denna sida. klagar ju inte direkt på utsikten. sitter och letar efter vårjacka, går inte så bra, för jag vet inte vad jag vill ha för något, vet inte vad jag ska leta efter eller vilka sidor jag ska kolla på. men jag får väl kolla vidare och se om jag hittar någon som jag förälskar mig i. 
 
älskar att våren äntligen har kommit. efter sommaren så är nog våren min favorit årstid. är så mycket fint som kommer på våren. 
nej nu ska jag fortsätta leta efter någon jacka så får vi höras senare 
 
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0