ny header på väg

nu har jag äntligen skcikat in ansökan till sommarjobbet, vet inte om de blev så bra menmen nu är de som de är. det ända som jag vet säkert är att jag kommer få jobba i sommar också. har ju gjort de dom 2 senaste somrarna så varför skulle jag inte åf göra de nu med? kristin åkte precis hem en stund och skulle lämna nycklar till en på hennes jobb och lämna tvätt och städa lite hemma hos sig själv. så jag tar och kollar lite på greysan innan jag ska åka och hämta henne. 
 
idag är de en sån dag som jag bara vill lägga mig i sängen och sova tills det blir morgon. trött som bara den, men jag får väll skylla mig själv dricker man så kan man inte förvänta sig något annat, glad att huvudvärken släppt, 1 ipren och sov till halv 12 tror jag.
 
ska försöka göra en ny header idag, får se om jag kommer ihåg hur jag gör, behöver verkligen förnya min var ju ett bra tag sen jag gjorde den jag har. så för hoppningsvis kommer det uppen ny under dagen eller iaf dom närmaste dagarna. så jag ska väl ta och sätta igång och göra den så det blir klart någon gång haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0