snabbis idag

Jaha sista dagen som ledig, i morgon är de tillbaka till verkligheten och några jobbtimmar, men innan jag ska jobba så ska jag åka med Kristin till Borlänge så ska hon kolla hur ögonen ser ut efter operationen.  upp i skaplig tid för att åka och hämta henne. Just nu längtar jag verkligen efter jobbet, varit ledig i 9 dagar nu. Kan de krypa mer i kroppen eller? Tror inte de kan de.

Får bli ett snabbt inlägg idag så får vi se när de kommer upp något nytt. Försöker förfall med att få ner programmet att göra headern i, vilket går sådär men de kommer upp en ny när jag får ner programmet och kan göra den. Nu ska jag sluta och göra något roligare, vet inte vad än men de kommer jag snart på. 

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0